Op vrijdagmiddag 24 juni vindt het eerste jongeren event van de Nederlandse Vereniging voor de Verenigde Naties plaats. Jongeren vanuit verschillende studieachtergronden zullen deze middag zelf met vraagstukken rondom True
Pricing aan de slag gaan. Een event voor jongeren door jongeren.
Producten hebben vaak geen eerlijke prijs. Een broek die gemaakt wordt door mensen in een onmenselijke situatie, cacao wordt vaak voor een te lage prijs ingekocht en een biefstuk beschadigt het milieu door broeikasgassen. Michel Scholte, oprichter van True Price/The Impact Institute, zal op 24 juni vertellen over de echte prijs van producten en
hoe deze wordt berekend. Samen met andere jongeren ga je aan de slag met het maken van een plan om True Pricing toe te passen in je eigen leven, in Nederland of in de Wereld. Dit plan zal vervolgens worden gepresenteerd aan True Price/The Impact Institute.
Jongeren van de Nederlandse Vereniging voor de Verenigde Naties hebben dit event opgezet in samenwerking met de Unesco Jongerencommissie en de Studentenvereniging Internationale Betrekkingen. Wij willen jongeren meer betrekken bij de doelen van de Verenigde Naties en zijn van mening dat jongeren veel vaker een stem moeten hebben
in dit soort belangrijke vraagstukken.
Wil jij je stem laten horen en bijdragen aan een eerlijkere en schonere wereld? Kom dan op vrijdag 24 juni van 13.00 tot 16.30 uur naar het Mediacollege in Amsterdam en schrijf je in via de link: linktr.ee/unescojongeren
Waar: Mediacollege Amsterdam, Contactweg 36
Wanneer: vrijdag 24 juni, 13.00-16.30 uur
Voor wie: alle jongeren die geïnteresseerd zijn in True Pricing
Workshop ‘True Pricing’ voor jongeren
1,4K